Kuidas leida toote mõõdud?
Toote mõõdud leiate tavaliselt toote galeriist, viimaselt või eelviimaselt pildilt. Mõnel juhul on mõõdud ära toodud ka tootekirjelduses.
Kuidas kasutada kinkekaarti e-poes?
Kui olete ostnud virtuaalse kinkekaardi, siis kasutage seda ostukorvis, sisestades kinkekaardi numbri “Kupongi kood” lahtrisse ja vajutades nuppu “Kasuta kupongi”.
Kui teil on füüsiline kinkekaart, mille ostsite meie salongist, vormistage tellimus e-poes ja valige tasumiseks “Pangaülekanne”. Märkustes andke teada, et soovite tasuda kinkekaardiga. Seejärel saatke kinkekaardist foto aadressile info@muster.ee. Saadame teile tellimuse kinnituse koos ülejäänud tasumisele kuuluva summaga, mille saate ülekandega tasuda.
Kuidas kasutada püsikliendi soodustust?
Kui olete juba Mustri püsiklient, siis uurige salongist (tel: 6791746 või info@muster.ee), kuidas oma soodustust e-poes kasutada. Kui te pole veel püsiklient, registreeruge selleks meie salongis (ühekordne tasu 3 eurot) ja nautige 5% soodustust kõigilt tavahinnaga toodetelt. Püsikliendi staatust saate osta eraldi ning järgmisel ostul rakendub automaatselt -5% soodustus.
Kas toode on laos olemas?
Kui toote juures on märge „Saadavus“ koos numbri, siis on toode meil laos olemas ja number näitab hetke laoseisu.
Kui toote juures on kirjas „Saadaval järeltellimisel“, siis ei ole toode hetkel laos ja tuleb tellida tootjalt.
Kui toode pole laos, kui pikk on tarneaeg?
Tarneaeg sõltub tootjast. Täpsema info saamiseks kirjuta info@muster.ee. Kui toote puhul on näidatud tarneaeg (nt 2–4 kuud), siis tähendab see, et kaup jõuab tootjalt meie lattu hiljemalt 4 kuu jooksul pärast ostu-müügilepingu sõlmimist, sealt saadetakse kaup edasi teile.
Kui palju maksab transport?
Pakiautomaat: 4 €
Smartposti maksimaalsed mõõdud: 60x36x60 cm, Omniva: 39x38x64 cm
Väikse paki kuller: 12,50 €
Suure paki kuller: 49€
Kui soovite tarne Eestist väljapoole, võtke palun ühendust aadressil info@muster.ee.
Kui kiiresti saan oma kauba kätte?
Kõik laoseisus olevad tooted saadetakse välja 2 tööpäeva jooksul pärast makse laekumist. Kui tarneviivitus peaks esinema, anname sellest kohe teada.
Kas tooteid saab vahetada või tagastada?
Kui tooted ei sobi, on teil 14 päeva aega tagastamiseks pärast toodete kätte saamist. Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik. Tagastatav kaup peab olema kasutamata ja originaalpakendis. Täpse tagastuse info leiate meie „Ostutingimustest“.
Ostjal on õigus peale toodete eest tasumist, kuid enne toodete valmistamist/tehasest tellimist (kanga mõõtu lõikamine, Ostja mõõtude järgi fototapeedi tehasest tellimine) ja teele panemist oma tellimus tühistada, saates aadressile info@muster.ee vastavasisulise teate koos arve numbriga ning oma arvelduskonto numbriga või helistades MUSTER kontakttelefonil +372 679 1746.
NB! Vastavalt võlaõigusseaduse § 53 lg 4 loetletud tingimustele ei saa tagastada vastavalt ostja soovile mõõtu lõigatud tooteid (kangad) ning ostjale spetsiaalselt tellitud kaupa (ostja poolt antud mõõtudega ostjale tellitud fototapeet), välja arvatud toote puuduste korral.
Kuidas tagastada tooteid?
Tooted saab tagastada meie salongi aadressile:
Pärnu mnt 139a, Tallinn
Väiksemõõdulised tooted saab saata ka pakiautomaadi kaudu.
Kui vajate täiendavat infot, helistage meile telefonil 6791746 või saatke e-kiri aadressile info@muster.ee.
Kas ma saan oma tellimust muuta pärast tellimuse esitamist?
Kui olete oma tellimuse esitanud, siis palume teil teavitada meid sellest võimalikult kiiresti, et saaksime soovi korral muudatused teha. Kui tooted on juba teele pandud, siis muudatusi teha ei saa. Soovitame kontrollida tellimuse üksikasju enne makse sooritamist, et veenduda kõigis valikutes.
Kas mul on võimalik osta toodet, mida ei leidu e-poes?
Kui e-poes ei leidu sobivat toodet või on toode ajutiselt otsas, võtke meiega ühendust e-posti teel info@muster.ee või helistage 6791746. Meie salong aitab teil leida lahenduse.
Kuidas ma saan oma tellimuse kohaletoimetamise aja valida?
Pakume kauba kohaletoimetamist tööpäeviti vastavalt meie laoseisu ja teie aadressi asukohale. Kui teil on konkreetne eelistus kohaletoimetamise ajaks, palun võtke meiega ühendust e-posti teel või helistage enne tellimuse vormistamist, et saaksime sellega arvestada.
Kas ma saan arve tellitud kaubale?
Jah, pärast tellimuse esitamist saadame teile arve e-posti teel. Kui te ei ole seda saanud, kontrollige oma rämpsposti või võtke meiega ühendust, et saaksime arve uuesti saata.
Kas tellimuse saab kätte ka salongist?
Kui soovite oma tellimuse ise salongist kätte saada, siis palun valige tellimuse vormistamisel kohaletoimetamise valikuks „Tulen ise järele“. Salongi aadress on Pärnu mnt 139a, Tallinn. Eelmise päeva jooksul tehtud tellimused on salongis kätte saadavad järgmisel tööpäeval, juhul kui kaup on laos olemas.
Kas ma saan kauba ringi vahetada millegi muu vastu või saan ma raha tagasi?
Ostjal on õigus peale toodete eest tasumist, kuid enne toodete valmistamist/tehasest tellimist (kanga mõõtu lõikamine, Ostja mõõtude järgi fototapeedi tehasest tellimine) ja teele panemist oma tellimus tühistada, saates MUSTER interneti-poe elektronposti aadressile info@muster.ee vastavasisulise teate koos arve numbriga ning oma arvelduskonto numbriga või helistades MUSTER kontakttelefonil +372 679 1746.
NB! Vastavalt võlaõigusseaduse § 53 lg 4 loetletud tingimustele ei saa tagastada vastavalt ostja soovile mõõtu lõigatud tooteid (kangad) ning ostjale spetsiaalselt tellitud kaupa (ostja poolt antud mõõtudega ostjale tellitud fototapeet), välja arvatud toote puuduste korral.