Enne ostu sooritamist palun tutvuge põhjalikult Skandi Sisustus OÜ e-poe tingimustega. Täiendavalt soovitame olla tähelepanelik tellimuse vormistamisel, kontrollides, et sisestatud informatsioon ja kontaktandmed oleksid täpsed. Tellimuse täpsus mõjutab otseselt teie tellitud kauba õigeaegset ja kiiret kohaletoimetamist.
Tingimuste ulatus ja kehtivus
1.1. Käesolevad tingimused kehtivad Skandi Sisustus OÜ e-poes (www.muster.ee) sõlmitud ostu-müügilepingutele (edaspidi Leping) Ostja (kauba tellinud isiku) ja Skandi Sisustus OÜ (reg nr 10167184, edaspidi Müüja) vahel. Ostu-müügileping loetakse sõlmituks, kui tellimus on esitatud Ostja poolt, tellimuse kinnitus on saadetud Ostja e-postile ja Ostja on toote eest tasunud.
1.2. Seadusandlus ja tingimused – Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad toodete ostmise ja Müüja ning Ostja vahel tekkivaid õigussuhteid Eestis kehtivad õigusaktid.
1.3. Muutmine ja täiendamine – Skandi Sisustus OÜ-l on õigus muuta ja täiendada neid tingimusi ja hinnakirja, lähtudes eelkõige e-poe arengust ning turvalisuse ja kasutusmugavuse tagamisest.
Tooted ja hinnad
2.1. Kõik Müüja e-poes välja toodud hinnad on esitatud eurodes ja sisaldavad käibemaksu 22%.
2.2. Transpordikulud – Ostetud toodetele lisandub transport, mille hind sõltub Ostja valitud transpordiviisist ja arvutatakse Ostja Ostukorvis.
2.3. Saadavus ja tarneaeg – Enamik Müüja e-poes pakutavaid tooteid on kohe saadaval. Kui toode on tellimisel, on see vastavalt märgistatud.
2.3.1. Erandid tarneaegades – Kui tarneaja kohta pole infot eraldi toodud, siis palume täpsustuse saamiseks ühendust võtta teenindajaga telefonil 6791746 või e-mailil: info@muster.ee.
Tellimine ja maksmine
3.1. Toodete valimine ja tellimine – Valige endale sobivad tooted ja lisage need Ostukorvi.
3.2. Kui kõik soovitud tooted on Ostukorvi lisatud, vajutage „Vaata ostukorvi“, valige sobiv transpordiviis, täitke vajalikud väljad oma andmetega ja kinnitage tellimus.
3.3. Maksevõimalused – Ostja saab tasuda tellimuse eest järgmistel viisidel: pangalingi, ülekandega Müüja pangakontole või kasutades Liisi järelmaksu või Muster järelmaksu. Pangaülekandega maksmisel kehtib tellimuse kinnitus, mis saadetakse Ostja e-postile koos kõikide vajalike pangarekvisiitidega.
3.3.1. Isikuandmete töötlemine maksete puhul – Müüja on isikuandmete vastutav töötleja ning edastab maksete teostamiseks vajalikud andmed volitatud töötlejale.
Tarneaeg ja transport
4.1. Kauba väljastamine – Kaup väljastatakse Müüja laost pärast tellimuse täies ulatuses tasumist.
4.2.. Transporditeenuse liik “SmartPost” – Koostöös Itella SmartPostiga pakub Müüja mugavat ja soodsat viisi tellitud pakkidele (maksimaalne pakendi mõõt 60cm x 36cm x 60cm) järele tulemiseks Ostjale lähimasse pakiautomaati.
4.2.1. Valige ostukorvis transpordi viisiks SmartPost ning Teile avaneb nimekiri erinevatest pakiautomaatidest, kust saate valida meelepärase koha kauba kättesaamiseks. Kui pakk on kohale jõudnud, saate SMS-i ning isikliku koodi. Kood tuleb sisestada pakiautomaadi arvutisse ning seejärel avaneb pakiautomaadi uks ning saate kauba kätte.
4.2.2. “SmartPost” teenuse hind on 4 €.
4.3. Transporditeenuse liik “Tulen ise järele” – Kaubad saab Ostja kätte Müüja salongist aadressil Pärnu mnt 139A, Tallinnas.
Tellitud ja makstud kaupa väljastatakse tööpäeviti 10:00 kuni 17.30. Kontakttelefon: +372 679 1746
4.3.1. ”Tulen ise järele” teenus on tasuta.
4.4. Transporditeenuse liik “Kuller” – Koostöös Omnivaga pakub Müüja mugavat transporditeenust suuremõõtmelistele pakkidele kulleriga Ostja valitud aadressile.
4.4.1. “Kuller” teenuse hind on 12,50 €
4.5. Transporditeenuse liik “Omniva pakiautomaat” – Koostöös Omnivaga pakub Müüja mugavat ja soodsat viisi tellitud pakkidele (maksimaalne pakendi mõõt 39cm x 38cm x 64cm) järele tulemiseks Ostjale lähimasse pakiautomaati.
4.5.1. Valige ostukorvis transpordi viisiks Omniva pakiautomaat ning Teile avaneb nimekiri erinevatest pakiautomaatidest, kust saate valida meelepärase koha kauba kättesaamiseks. Kui pakk on kohale jõudnud, saate SMS-i ning isikliku koodi. Kood tuleb sisestada pakiautomaadi arvutisse ning seejärel avaneb pakiautomaadi uks ning saate kauba kätte.
4.5.2. “Omniva pakiautomaat” teenuse hind on 4€.
4.6 Transporditeenuse liik “DPD pakiautomaat” – Koostöös DPDga pakub Müüja mugavat ja soodsat viisi tellitud pakkidele (maksimaalne pakendi mõõt 36cm x 43cm x 61cm) järele tulemiseks Ostjale lähimasse pakiautomaati.
4.6.1. Valige ostukorvis transpordi viisiks DPD ning Teile avaneb nimekiri erinevatest pakiautomaatidest, kust saate valida meelepärase koha kauba kättesaamiseks. Kui pakk on kohale jõudnud, saate SMS-i ning isikliku koodi. Kood tuleb sisestada pakiautomaadi arvutisse ning seejärel avaneb pakiautomaadi uks ning saate kauba kätte.
4.6.2. “DPD” teenuse hind on 4 €.
4.7. Kauba kohaletoimetamise hind vastavalt punktidele 4.2.2., 4.3.1., 4.4.1., 4.5.2. ja 4.6.2. kehtivad Eesti Vabariigi piires. Kui soovite tellida kauba tarnet Eestist välja, võtke palun Müüjaga ühendust e-posti teel aadressil info@muster.ee ja me teeme Teile pakkumise.
4.2. Tarne tähtaeg – Kõik tooted, mis on laos saadaval ja nende tellimused tarnitakse pärast makse laekumist maksimaalselt kahe tööpäeva jooksul.
4.3. Tarneaja märgistus – Kui kauba puhul on märgitud tarneaeg (nt 2-4 kuud), siis tähendab see, et kaup jõuab Müüja lattu hiljemalt 4 kuu jooksul alates ostu-müügilepingu sõlmimisest.
4.4. Saadavus ja tagastamine – Kui tellitud toode on lõppenud või tootmisest maas, teavitab Müüja Ostjat viivitamatult ja pakub välja uue tarneaja või raha tagastamise.
Tellimuse tühistamine ja toote tagastamine
5.1. Tellimuse tühistamine – Ostjal on õigus tellimus tühistada enne toodete valmistamist ja teele saatmist (nt kangaste lõikamine või fototapeedi tellimine), teavitades Müüjat e-posti aadressil info@muster.ee.
5.1.1. Tagastamisvorm – Tagastamisvormi saab alla laadida veebilehelt ja saata täidetuna tagasi Müüjale.
5.1.2 Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.
5.2. Taganemisõigus – Ostjal on 14 päeva aega toodetega tutvumiseks ja juhul, kui tooted ei sobi, on tal õigus tellimusest taganeda ja tooted tagastada.
5.2.1. Erandid taganemisõigusest – Mõõtu lõigatud tooted (nt kangad) ja spetsiaalselt tellitud tooted (nt fototapeedid) ei kuulu tagastamisele, välja arvatud juhul, kui toode on defektne.
Pretensioonide esitamine
6.1. Vastutus puuduste eest – Müüja vastutab toote nõuetele mittevastavuse ja puuduste eest, mis ilmnevad 2 aasta jooksul alates toote Ostjale üleandmisest. Ostja peab esitama toote ostu tõestuse e-posti teel info@muster.ee.
6.2. Vastutuse välistamine – Müüja ei vastuta toote halvenemise ega kahjustumise eest, kui see on tingitud Ostja süüst või toote mittesihipärasest kasutamisest.
6.3. Pretensiooni esitamise tähtaeg – Ostjal tuleb toote nõuetele mittevastavusest või puudustest teavitada Müüjat hiljemalt 2 aasta jooksul, toote kättesaamise kuupäevast.
Isikuandmete töötlemine
7.1. Andmete kogumise eesmärk – Müüja kogub ja töötleb isikuandmeid vastavalt seadustele ning need andmed on vajalikud ostu-müügilepingute täitmiseks ja klientide teenindamiseks.
7.2. Kogutavad andmed – Kogutavad andmed sisaldavad nime, e-posti aadressi, telefoninumbrit ja firmade puhul ka ettevõtte aadressi ja registreerimisnumbrit.
7.2.1. Andmete töötlemine maksete jaoks – Müüja edastab maksete tegemiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötlejale.
7.3. Andmete kaitse ja turvalisus – Müüja rakendab vajalikke turvameetmeid, et kaitsta kogutud isikuandmeid.
7.4. Õigus andmete parandamiseks ja kustutamiseks – Klientidel on õigus küsida oma isikuandmete kohta teavet, neid parandada või konto kustutada.
Infoedastus
8.1. Teavitamine e-posti kaudu – Kõik Müüja poolt saadetavad teated edastatakse Ostja registreeritud e-posti aadressil.
8.2. Teavituste saatmine – Ostja saab Müüjale saata kõik küsimused ja teated telefonil +372 679 1746 või e-posti aadressil info@muster.ee.
Lõppsätted
9.1. Ostja ja Müüja lepivad kokku, et kogu Müüja interneti-poe kodulehel olev teave (sealhulgas käesolevad tingimused, teave Müüja, pakutavate toodete ja teenuste, hindade ning garantii kohta, teave Müüja ja Ostja õigustest ja kohustustest Ostu-müügilepingu täitmisel) loetakse Ostjale kirjalikult esitatuks.
9.2. Kõik Ostu-müügilepingust tulenevad lahkhelid Ostja ja Müüja vahel lahendatakse läbirääkimiste teel. Kui kokkulepet ei õnnestu saavutada, lahendatakse lahkhelid Eesti Vabariigi seaduses sätestatud korras.
9.2.1 Kui Müüja on keeldunud Ostja kaebuse rahuldamisest või Ostja ei ole nõus pakutud lahendusega ja leiab, et on rikutud tema õigusi või kahjustatud tema huve, võib Ostja esitada kaebuse tarbijavaidluste komisjonile (aadressil Pronksi 12, 10117 Tallinn või e-posti aadressil avaldus@komisjon.ee) või kohtule.
9.2.2. Lisaks eeltoodule on Ostjal õigus e-poest ostetud kauba või teenusega seoses tekkinud vaidluse lahendamiseks kasutada internetipõhisese vaidluste lahendamise platvormi (ODR) https://ec.europa.eu/odr. Internetipõhine vaidluste lahendamise platvorm on eelkõige mõeldud piiriüleste vaidluste lahendamiseks, võimaldades ostjal lihtsamalt leida konkreetse vaidluse lahendamiseks sobiv kohtuväline üksus kaupleja liikmesriigis.