KKK

ehk Korduma Kippuvad Küsimused

Ma ei leia toote mõõte, kus need on?

Toote mõõdud on tavaliselt tootegaleriis viimase või 2. pildina. Mõnedel  toodetel  on  mõõdud välja toodud ka tootekirjelduses.

Kuidas kasutada e-poes teie salongi kinkekaarte?

Kui Teil on meie e-poest ostetud virtuaalne kinkekaart, siis piisab kui sisestate kinkekaardi numbri ostukorvis kupongi kood lahtrisse ja seejärel vajuta nuppu „Kasuta kupongi“.

Kui soovite kasutada e-poes meie salongist ostetud paberkinkekaarte, siis vormistage tellimus, kirjutage märkustesse, et soovite tasuda kinkekaartidega ja pange tasumistingimuseks pangaülekanne. Kinkekaartidest saatke palun foto aadressile info@muster.ee. Saadame Teile vastavalt selle tellimuse kinnituse, kus näha veel maksmist vajav summa, mille saate ülekandega tasuda.

Kuidas saan ma e-poes kasutada oma püsikliendi soodustust?

Kui oled juba Mustri püsiklient, siis küsi salongist infot (tel: 6791746 või info@muster.ee), kuidas saad oma soodustust kasutada e-poest ostes. Kui veel ei ole, siis registreeru püsikliendiks (ühekordne tasu 3 eurot) ja saa 5% allahindlust kõigilt tavahinnaga toodetelt. Soeta püsikliendi staatus eraldi ostuna ja siis saad juba järgmisest ostukorvist kõigilt tavahinnaga toodetelt -5% soodustust.

Kas antud toode on teil kohe laos olemas?

Kui toote hinna all on sõna „Saadavus“ ja sellele järgnev number, siis tähendab see seda, et toode on meil laos olemas ning number tähistab hetke laoseisu.

Kui toote juures on märge „Saadaval järeltellimusel“, siis seda toodet meil kohe laos ei ole ja seda tuleb tootjalt tellida.

Kui toodet ei ole laos, kui pikk on tarneaeg?

Tarneaja pikkused leiate toote kirjeldusest. Kui kauba juures on märgitud tarneaeg (näiteks 2-4 kuud), siis tähendab, et kaup jõuab tootja poolt kõige rohkem 4 kuu jooksul peale ostu-müügilepingu jõustumist müüja lattu, kust see saadetakse omakorda ostjale edasi.

Kui palju maksab pakiautomaadi / kulleri transport?

Kõik väikesemõõtmelised (maksimaalne pakendi mõõt 60cm x 60cm x 60cm) tellimused, mille summa on 75 eurot või rohkem, toimetatakse ostjale kätte tasuta ostja poolt valitud pakiautomaadi kaudu. Kui tellimuse summa jääb alla selle, siis transport pakiautomaadiga maksab 4.-

Kõik suuremõõtmelised (pakendi mõõt on suurem kui 60cm x 60cm x 60cm) tellimused, mille summa on 290 eurot või rohkem, toimetatakse ostjale kätte tasuta kulleriga. Kui tellimuse summa jääb alla selle, siis transport kulleriga maksab 12,50.- Eesti piires. Kui soovite transport väljapoole Eestit, palun kirjutage meile info@muster.ee

Kui kiiresti saan ma oma kauba kätte?

Kõik laoseisus olevad tooted ja nende tellimused täidetakse pärast makse laekumist mitte hiljem kui viie tööpäeva jooksul.

Kui tellimuse kätte toimetamine peaks mingil põhjusel viibima, siis teavitame ostjat sellest viivitamatult.

Kas ma saan kauba ringi vahetada millegi muu vastu või saan ma raha tagasi?

Ostjal on õigus peale toodete eest tasumist, kuid enne toodete kohaletoimetamist oma tellimus tühistada, saates MUSTER interneti-poe elektronposti aadressile info@muster.ee vastavasisulise teate koos arve numbriga ning oma arvelduskonto numbriga või helistades MUSTER kontakttelefonil +372 679 1746.

Peale toodete kättesaamist on ostjal 14 päeva aega toodetega tutvumiseks. Juhul, kui tooted ei sobi, on ostjal õigus 14 päeva jooksul peale toodete üleandmist oma tellimusest taganeda ja ostetud tooted tagastada. Tagastatav kaup ei tohi olla kasutatud ning peab olema originaalpakendis. Täpsema info tagastuse kohta leiate „Ostutingimuste“ alt.

Kuidas saan tooteid tagastada?

Peale toodete kättesaamist on ostjal 14 päeva aega toodetega tutvumiseks. Juhul, kui tooted ei sobi, on ostjal õigus 14 päeva jooksul peale toodete üleandmist oma tellimusest taganeda ja ostetud tooted tagastada. Tagastatav kaup ei tohi olla kasutatud ning peab olema originaalpakendis.

Tooteid saab tagastada meie salongi aadressile Pärnu mnt 139a, Tallinn. Väiksemamõõdulised tooted võib tagastada ka kasutades pakiautomaati. Vajaliku info selle jaoks saad helistades meie salongi telefonile 6791746.

Kauba saatekulud tagastamisele ei kuulu. Kui tellimuse eest on ette nähtud saatmiskulu, jääb see Ostja kanda, samuti kauba tagastamisega seotud kulud. Kui tegu on praak tootega, kannab Ostja alguses saatmiskulud ise, mis hiljem talle krediteeritakse.

Scroll to Top